JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna Berg - 28 oktober 2009 21:53

Dålig uppdatering jag vet, men mhar inget ngn data än.:(
Sitter just nu hemma hos Emelie men ska snart hem.
Sen senast har jag varit sjuk i en vecka, inge kul alls :/ i måndags var jag och familjen i ullared, köpte kläder och lite :)
Vi sov över där tills på tisdagen, vi åkte hem rätt tidigt för vi var tvunga att åka till en bilverkstad för att det var ngt fel med motorn.
men vi kom hem iaf tur var det :)
Ha det bra tills nästa gång!
/Johanna

Av Johanna Berg - 13 oktober 2009 23:17

Heejheej! Sitter på syrrans rum i sängen och slappar.
Har inte bloggat så mkt för att "min" data är sönder så sitter inte så jättemkt nu vid datan :(
Imon är det studiedag imon, va med sofie! :D<3
Men nu ska jag gå och sova hörs!
Johanna,

Av Johanna Berg - 11 oktober 2009 17:01

 

H e j :)


Det är Johannas syster som sitter här nu och jag håller på att hjälpa henne med att komma igång med bloggen :). Hon kommer senare att höras av så hade gött! Flört


/ Therese

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards