JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna Berg - 16 november 2009 20:30

Hejhej, länge sen nu igen som vanligt, men har fortfarande ingen data förutom syrrans:)
sen senast jag bloggade har jag varit på kalas för min kusin förra veckan, hon fyllde 4 år och hon var jätte söt i pippikläderna hon fick av oss :) haha.

Har varit hos farmor och farfar för att fira farsdag och så var vi hos mormor och morfar oxå :)
Skolan går lite upp och ner för det händer lite skit och så.
I lördags var det öppethus på min skola och det var roligt.Ídag var vi då ledig för vi var i skolan i lördags så jag och Sara gick till våran gamla skola och hälsade på våra lärare och det var verkligen jätteroligt att träffa dem har faktiskt saknat dem jättemycket, haha dem flesta brukar väl inte sakna sina lärare men mina lärare jag hade var dem bästa man kan ha det är tack vare dem som jag är den jag är idag, dem har alltid varit ett bra stöd och hjälpt mig genom dem allra tuffase tiderna i skolan så det är väl inte så konstigt om man saknar dem?
Hur som helst så blir det nopg att man går och hälsar på igen någon gång :)
Efter det så väntade vi npå pappa som skulle hämta oss, vi körde hem Sara sen skulle jag till sjukhuset och ta blodprov, det gjorde ont, för jag kollade när dem tog ut nålen och den var fan stor :O
Sen åkte jag och pappa till Maxi och handlade lite och vi såg en liten tjej som hade tappat bort sin mamma så vi gick fram till henne och frågade vad hennes mamma hette men då precis så kom henne mamma som tur var, men jag tyckte så synd om henne för jag vet själv hur ledssen jag blen när jag tappade bort mamma och pappa när jag var liten, haha.
När jag kom hem så läste jag min FRIDA-tidning som jag köpte sen ahr jag abra tagit det lugnt:)
Ha det bra till nästa gång jag bloggar :)

//Johanna

Av Johanna Berg - 9 november 2009 15:57

Hejhej, länge sen nu igen men har fortfarande ingen data, :(
Har varit sjuk hela förra veckan så det har inte hänt så mycket.
Men idag har jag varit i skolan och det var roligt att träffa mina underbara vänner igen!:D<3
Förutom Sofie då för hon var sjuk :(
Martin var i heller i skolan och det är tre veckor sen vi träffades nu!! :o

Saknar Emelie oxå henne har jag inte heller träffat på ett tag nu :(
Men ska förhoppningsvis träffa henne på trosdag :D<33

Det var väl allt för mig den här gången så vi får se när jag bloggar nästa ggn :)
Ha det bra
// Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards