JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under januari 2010

Av Johanna Berg - 31 januari 2010 14:11

Idag blir det att bara ta det lugnt och läsa i "Pojken i randig pyjamas" den ska vara utläst tills på fredag så får läsa lite idag när jag ändå inte har ngt annat för mig   
Igår var jag med Emelie, vi hade roligt och när vi var på väg hem från kb så skulle ju hon givetvis gå en genväg och det var skit mkt snö sär så det gick typ 1 dm över uggsen så fick in en massa snö i skorna, Emelie ramlande och blev jätte snöig, snacka om att hon frös då! ;o
När vi nästan kommit hem så ramlade jag oxå -.- haha. Jag frös skit mkt och mina byxor blev blöta   

Imon är det skola och det ska bli skänt att gå till skolan igen var sjuk onsdag - fredag denna veckan :/

// Johanna.B

Av Johanna Berg - 27 januari 2010 16:30

Tja! Idag har jag varit hemma från skolan för jag hade/har ont i bihållerna och i huvet:/
Får se om jag ska gå imon men hoppas på det för det är så tråkigt att vara hemma:(
Har kollat på New Moon idag oxå!:D Den var bra tycker jag!
Ska väl inte göra ngt specielt idag ska bara ta det lugnt och så.
Ska iaf kolla på Andra Avenyn ikväll!:P


// Johanna

Av Johanna Berg - 13 januari 2010 11:37

Hejsan! Sitter och väntar på att pappa ska hämta mig för jag börjar vid 12:15, as gutt ;D
Så idag har jag sovit länge, haha.
Hinner inte skriva så mkt mer nu för jag måste gå och klä på mig nu.
Ha det bra!:)

// Johanna

Av Johanna Berg - 10 januari 2010 15:38

Hejsan!:D
Nu är jullovet slut och imorgon börjar skolan!
Seriöst så har jag längtat tbx till skola!?;o
Har aldrig gjort det tidigare, men jag saknar alla mina underbara vänner!<3
Sen ska det bli skönt att det blir lite "ordning på livet" igen, har sovit till 2 nästan varje dag så sitter jag uppe halva natten, haha.
Idag har jag inga dirkta planer förutom att jag ska färga håret :)
Senare ikväll ska jag kolla på "En annan del av Köping" & "Johan Falk - G.S.I (Gruppen för särsklida insatser)" :D

//Johanna

Av Johanna Berg - 3 januari 2010 19:41

Hejhej! Sitter hemma hos emelie nu hennes pojlvän är här oxå. Dem ligger i sängen och typ ehm, ja pratar.:P
Igår var jag hemma hos farnmor ett jag. Jag åt och sen efter det så kollade jag på film med min kusin för annars hade han blivit ledssen. Vi kollade på Natt på museét 2.
När den var slut så gick jag till emelie hon kom och mötte mog för jag vågade inte gå själv(a)hehe.

Ha det bra!
// Johanna 

Ovido - Quiz & Flashcards