JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna Berg - 30 mars 2010 22:36

Idag när jag kom hem så kollade jag och syrran på 2012, den var faktiskt inte lika bra som jag trodde men den var bra iaf :) Det var lite roligt för när dem visade sprickor i marken på filmen så språngde dem precis utanför vårat hus så det lät och skakade till och jag blev skit rädd xD det var så typiskt att det skulle bli så då x) Men den var iaf skapligt bra, hade högre förväntningar men men :)

Lite senare ikväll så ritade jag, som vanligt typ      

Av Johanna Berg - 28 mars 2010 20:59

Ja nu ska jag kolla på Johan Falk Operation näktergal :)  

Av Johanna Berg - 28 mars 2010 20:09

Idag har jag varit i Mörlunda med familjen på Törnvalls möbler och kollat lite efter säng till mig och syrran eftersom vi ska renovera om våra rum :)
Hittade en fin gavel som jag kanske ska ha, har inte bestämt mig än:)
När vi kom hem så gjorde vi våfflor dem var super goda, mums! :)
Sen har jag ritat lite :)

    

Av Johanna Berg - 27 mars 2010 15:46

Har nyss ritat Ke$ha och tycker faktiskt att det blev ganska likt :)  
Det funkade inte att vända på bilden så det får se ut så här men man ser ju iaf :)
  

Av Johanna Berg - 27 mars 2010 12:36

Vill ha måndag för då ska jag beställa en rosa iPod nano :)
har velat ha en sån jätte länge men har inte blivit att jag köpt ngn men nu så ska jag äntligen göra det :)

  

Av Johanna Berg - 26 mars 2010 17:00

Ja idag efter skolan så gick jag, Sara & Emma in till stan och fikade på Shalom :)
Efter det gick vi och kollade lite på stan och vi va inne i en affär som jag inte ens visste fanns x)
Dem hade faktiskt fina kläder där, t-shirts med olika tryck på, ME LOOOOOVE!!! :D
Fast hittar sällan ngra tyvärr :(
Men ska nog gå och kolla mer där iaf :P
Hur som helst, lite senare så bestämmde vi oss för att vi alla tre skulle hitta på ngt ikväll och det ska bli riktigt kul :) Blir väl att kolla på ngn film eller ngt sånt :)

Av Johanna Berg - 22 mars 2010 23:06

Har suttit och ritat denna bilden på Kat Von D i drygt 3 timmar nu! :)
Vad tycks? :)

  

Av Johanna Berg - 22 mars 2010 16:56



Älskar låten!!  

Ovido - Quiz & Flashcards