JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under april 2010

Av Johanna Berg - 30 april 2010 14:02

Ja då var det Valborg igen! Händer faktiskt inte så mkt för mig ikväll, det blir som vilken fredag som helst, ska iaf va med Sara och det ska bli roligt :)
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men ngt kul blir det nog! :)

Förra året på Valborg så var jag med Emelie och vi hade jättekul, vi var ute och hade damp typ, dem flesta vi mötte som vi känner trodde vi var skit fulla men vi hade inte druckit alls, men vi blir lite så när vi har damp :P
Jag är faktiskt stolt för att jag ALDRIG har druckit, har väl kanske smakat av mamma vid midsommar eller ngt men aldrig annars och jag vågar stå för det och jag blir inte påvärkad av grupptryck, jag har en egen vilja och jag vill inte dricka, jag kan ha jävligt kul utan att dricka och det är bara onödigt att dricka så man blir skiiit full för då kommer man ju inte ihåg allt och man vill ju ändå komma ihåg vad fan man gjort!
Jaja, det jag vill säga med detta är att drick inte bara för att era kompisar kanske gör det, du har en egen vilja och om du tror att dem kommer tycka du är en tönt eller ngt för att du står emot så tycker jag att det är jävligt mkt "tuffare" av en att säga att man inte vill!


  

Av Johanna Berg - 29 april 2010 21:15

Har nyss ritat dem här fina rosorna, blev faktiskt jävligt nöjd med denna! :D

  

Av Johanna Berg - 29 april 2010 19:42

Idag har det varit riktigt segt i skolan, har varit skiiit trött :(
Men hade bild idag och det var roligt! :)
På idrotten så gick jag och typ alla utan två ut och gick, det var lite kul fast Kim höll på med sin tändare och jag hatar när folk tar fram en tändare typ i ansiktet på mig jag är skit rädd för det typ, och sjävlklart så höll han på så hela tiden typ, fast lite kul var det men iaf :P  

Av Johanna Berg - 29 april 2010 17:10

Älskar verkligen denna låten!   



Av Johanna Berg - 25 april 2010 14:09

Har nyss kommit in efter att ha solat! Har fått lite färg nu äntligen! :D


Förra sommaren! :)

Av Johanna Berg - 24 april 2010 15:26

Ja, igår så fixade jag detta till min bästa vän Emelie! :) <3

Gå in och kolla på hennes blogg oxå! :)
http://emmellie.bloggplatsen.se/
  

Av Johanna Berg - 24 april 2010 15:17

I Onsdags var vi och hämtade den nya bilen i Kalmar, jag åkte med dit även att jag var sjuk men det var fan inte roligt aså! Jag och syrrangick på stan när mamma och pappa va på banken med han vi köpte bilen av och eftersom min syster ALLTID bara "skenar" iväg så var det lite jobbigt eftersom jag inte var så där väldans pigg, var jätteyr när vi var inne på ginatricot, men jag köpte två saker där iaf och här kommer bild på det! :)

  

Av Johanna Berg - 23 april 2010 21:59

Har varit sjuk hela veckan och har haft så tråkigt så jag har kollat på hur många filmer som helst om dagarna :)
Har bla kollat på Percy Jackson and The lightning thief, Starstruck, The ugly truth och Labor pains :)

Just nu sitter jag stel som en pinne för gjorde ngt med nacken nyss så har ont som FAN!!  






           

Skapa flashcards