JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna Berg - 22 maj 2010 17:53

Ja nu har jag kommit hem från parken, gud vad fina alla var! :)
Tog inte så jätte mkt kort men här kommer iaf 2 st en på Therese och en på både Therese och Amanda :)

    

Av Johanna Berg - 22 maj 2010 15:10

Ja idag så ska min kära syster gå på bal! :)
Hon är jätte fin i håret och sin klänning! Bilder kommer förmodligen ikväll eller imon.
Kl.16.00 blir det att åka in till Stadsparken och kolla på henne och alla andra som ska på balen :)
  

Av Johanna Berg - 19 maj 2010 21:52

Idag så fick jag sluta lite tidigare i skolan för jag, mamma, tessan och mormor skulle till Kalmar och hämta tessans bal klänning och jag skulle se om jga hittade ngt till skolavslutningen och det gjorde jag :)
Här kommer bilder på det jag köpte idag och det jag köpte i Växjö i helgen :)

          

Av Johanna Berg - 18 maj 2010 16:34

Idag slutade jag vid 10.40 då gick jag och Sofie och käkade pizza och Sabina hängde oxå med. När vi käkat klart så gick jag och Sofie och solade as gutt! När vi var klara så gick vi och köpte årets första mjukglass supergott!! :)
Imon blir det att sluta tidigare oxå, ska till Kalmar med mamma och yrran för hon ska hämta sin balklänning och jag måste kolla om jag hittar ngt till skolavslutningen :)


Av Johanna Berg - 14 maj 2010 22:56

Ja imon åker jag och familjen,farmor och farfar och kusinerna till Växjö till farmors syster. Blir att gå lite på stan innan vi ska till pappas kusin oxå :)
jag ska köpa bla en data väska som jag är galet kär i bara för det är Ed Hardy (a)
Så här ser den ut :D

  

-

Av Johanna Berg - 14 maj 2010 17:49

Nu var det ett tag sen jag senast bloggade men nu tänkte jag göra det lite snabbt :)
Veckan i skolan har varit bra och i onsdags var det tre st från KRIS(kriminellas rätt i samhället) och pratade om hur dem klarat av att sluta med droger så.
igår så var jag med Emelie och ska åka dit nu igen :)

Ros

Av Johanna Berg - 9 maj 2010 21:52

Igår när jag kom hem från Emelie så sitade jag denna bild! :)

     

Av Johanna Berg - 9 maj 2010 14:48

Ligger i sängen och har nyss lagt in mer än 400 låtar i min ipod x)
I fredags när syrran skulle hjälpa mig att lägga in musikvideor på den så funkade det inte och sen hände ngt så alla låtarna försvan -.- så nu har jag tagit mig tid till att fixa det igen så jag kan ha den imon i skolan igen :)
Så nu håller den på att synkronisera alla låtar vilket kommer ta ett tag, menmen sånt är livet :P

Skapa flashcards