JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Berg - 30 juni 2010 01:07

Var ett tag sen jag skrev vad jag gjort nu. I torsdags var jag i Gunnarsö med Emelie och solade as gutt! Fredagen tillbringades hos Emelie med härligt folk :)
Lördagen var jag bara hemma och tog det lugnt men på söndagen åkte jag och Emelie till Kalmar och shoppade och träffade även Johan och Simon, men dem tyckte inte det var så kul att gå med oss på stan x) men hittade iaf lite kläder som jag ska visa sen :)
När jag kom hem från Kalmar gick jag på min kusins kalas, han fyller 8 år imon, GRATTIS!!! till han<33
Måndags var jag bara hemma tisdagen med och idag kom min faster och hämtade mig och syrran för pappa och hans bror skulle sjösätta båten idag så vi och kusinerna hängde med för att senare ta en liten åktur med båten, det är verkligen sommarkänsla när man åker båt, det är bland det bästa som finns!
Lite senare åkte jag och Emelie till Gunnarsö för att bada lite och jag var i först som vanligt :D Emelie har ju blivit en riktig badkruka :O Tog typ 10 min innan hon var i men hon fick iaf mig och en annan liten tjej att skratta när hon blev rädd för en pytteliten fisk xD Jaja, hon doppade sig iaf sen sprang hon upp på land och jag med för jag hade börjat få lite kramp i benen efter att ha stått i vattnet och väntat på henne x)
Men iaf här kommer bilder på kläderna jag köpte i Kalmar :)

    


Av Johanna Berg - 28 juni 2010 14:30

Kärlek på låten!  


Av Johanna Berg - 23 juni 2010 21:22

Nyss kommit hem från Gunnarsö, åkte dit med Emelie runt 16.00 solade och typ dampade :D Vid ca 18.30 kom även Sara :P
Hade riktigt kul mkt skratt blev det :D Får göras fler ggr :D

  
Förra året i Gunnarsö när jag var med Emelie och Sara :P

Av Johanna Berg - 22 juni 2010 21:41

Idag har jag inte gjort speciellt mkt förutom legat soffan typ :/
Vaknade av att jag hade så ont i huvudet :( Är as förkyld :(
Hade tråkigt 20.00 så då sminkade jag mig haha :P
 

Just nu kollar jag på filmen som är på 6:an :)

   
 

Av Johanna Berg - 22 juni 2010 14:44

Älskar låten! Den är så fin! :)


Av Johanna Berg - 19 juni 2010 13:37

Ja nu är skolan slut och nu börjar sommarlovet! :D Gutt som fan men kommer verkligen sakna dem man lärt känna detta året på IV!  

Kvällen spenderades på Apollo med Emelie, Sara och Emma, fan vad kul vi hade :D
Trofast och Ison & Fille var där, as bra var dem! :D


Trofast
   
         Ison & Fille

Av Johanna Berg - 15 juni 2010 19:37

Hittade ngra låtar på youtube med Lady Gaga som jag inte hört innan, dem var jävligt bra specielt dem här två! :)

Av Johanna Berg - 13 juni 2010 17:45

Igår när jag vaknade var mitt öga helt svullet och det gjorde skit ont!
I fredags så hade jag tänkt ha lösögonfransar så jag limmade på en på ena ögat men det blev inte bra så då struntade jag i det. Men sen på kvällen när jag skulle tvätta bort sminket swå hade jag lim kvar på ögat och det limmet är inte det lättaste att få bort om vi säger så, jag stod med tops och handuken och försökte få bort det men det gick inte men tillslut fick jag bort det mesta, men eftersom jag hade gnuggat så mkt så blev det typ ett sår :/

Syns kanske inte så mkt på bilden men jag fick inte upp ögat mer än så här iaf!
  

Skapa flashcards