JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Berg - 31 juli 2010 23:34

Ja äntligen har jag köpt en ny säng och ett nytt skrivbord så jag kan sitta vid datan, för det är inte så bekvämt att sitta i sängen med datan :)
Tkr det blev bra med allt på plats oxå! :)
Nu fattas bara nya tapeter och lite annat fix innan det är klart :P
        

-

Av Johanna Berg - 30 juli 2010 01:19

     

Av Johanna Berg - 25 juli 2010 15:48

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här i bloggen men har inte haft tid :/
Förra veckan var jag med mamma och pappa på Öland solade och badade och på hemvägen stannade vi i Klmar och åt på burger king och gick in på MODE blev lite kläder på gina :D
Igår var mamma, pappa och syrran i kalmar på IKEA sen gick dem in på Elgiganten och köpte ett par högtalare till mig :D

     
   

Av Johanna Berg - 18 juli 2010 21:24

Skit bra låt!! :)





Av Johanna Berg - 14 juli 2010 15:44

idag har jag och familjen varit i Figeholm på marknad blev en Ed Hardy keps visst att den inte är äkta men shit the same!
  
Texten på kepsen stämmer till 100%! "Love Kills Slowly"

Av Johanna Berg - 11 juli 2010 00:49

Lite sent men här är iaf ngra av bilderna från Latitud 57 :)

  
Calle Kristiansson
   Erik Hassle
   Fibes, Oh Fibes!
   Martin Stenmarck
   Hoffmaestro

Av Johanna Berg - 8 juli 2010 12:58




Denna har varit en favorit länge men den tröttnar jag aldrig på! :P

Av Johanna Berg - 6 juli 2010 16:28

Ja, jag har verkligen vart dålig på att skriva här i bloggen dem senaste dagarna men har ju varit på Latitud och sen har jag solat och badat med Emelie så har inte haft tid :)
Men Latitud var varkligen kul även att jag var lite off för jag var trött och kände mig allmänt tråkig x)
Haha, fan vad jag diggar Hoffmaestro dem var fan as go på scen xD jag började skratta när dem kom in för dem var så goa :P
Men fick inte se på hela deras uppträdande för syrran ville hem så när dem hade sjungit klart Highway man så åkte jag men det var jätte kul annars under dem två dagarna! :D Orkar inte lägga in bilderna från Latitud nu men kommer göra det tids nog :)

I söndags var jag och familjen i sommarstugan och jag, syrran och pappa åkte ut lite med båten och det blåste ganska mkt på sjön så det stänkte upp ganska mkt vatten, haha fast det gick inte att gemföra med förra året när jag, Emelie, mina kusiner och deras mamma och pappa och så min pappa skulle åka till gunnasö med båten och köpa glass, på dit vägen gick det bra men på hemvägen så blev det sånna vägar så att dem åkte över mig och emelie,vi satt längst fram haha xD
Det var kul men läskigt :P

Igår var jag med Emelie och vi satt först här hemma på altanen och spelade kort haha, men sen åkte vi till Gunnarsö och solade och badade :)

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, inge vidare fint väder är det ju :(

Ovido - Quiz & Flashcards