JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Berg - 30 augusti 2010 21:30

Min kompis Sara gör musik och detta är hennes senaste låt som jag tycker är skit bra! Hon är helt otrolig när det kommer till musik särskilt när hon sitter och spelar på sitt keyboard!


Av Johanna Berg - 29 augusti 2010 17:48

Denna helg har jag vart med Emelie på Parkfestivalen, as kul har det varit! :D
På fredagen var vi där med lite folk och kollade på Adept, har inte gillat dem så mkt innan men nu tkr jag att dem är ganska bra faktiskt :P
Royal Republic skulle ha varit där och spelat oxå men det blev inställt :( Hade verkligen vellat se dem :(
På lördagen kollade vi på Ape Rape Escape hade inte hört dem innan men dem var bra efter spelade Bowties och dem hade skit goa låtar!! :D
Så denna helg har varit super kul förutom att jag blivit förkyld då :/
Men annars har det vart skit roligt! :D


Lite bilder från lördagen som Emelie tog,

Ape Rape Escape  

Jag och Emelie med Bowties  
 
Bowties 

Av Johanna Berg - 23 augusti 2010 22:38

Happ imon börjar skolan igen. Ser fram emot det men ändå inte. Ska bli kul att börja i en ny klass men saknar gänget från IV grymt mkt! Vi hade så jävla roligt dem sista veckorna vfr kunde vi inte haft så roligt hela året? :(
Ja det var ett bra och roligt år men det var väldigt jobbigt oxå!
Men förhoppningsvis kommer jag få tre bra och roliga år med resten av dem som ska gå Barn och fritidsprogramet :)
Ska snart sova för imon blir det aqtt gå upp väääldigt mkt tidigare än vad jag är van vid nu, haha!   

Av Johanna Berg - 23 augusti 2010 16:34

Ja äntligen är Fångarna på fortet tillbaka älskade och sitta och kolla på det när jag var liten så ikväll kl.20.00 kommer jag kolla på det :D     

Av Johanna Berg - 16 augusti 2010 16:41

Har varit på vårdcentralen idag och kollat min tå (igen!). Ska operera den IGEN! Tredje gången nu! Hoppas att dem gör det rätt nu pallar inte ha problem med den längre! Fast ska inte operera förens om ngra veckor eftersom det är inflamerat nu så fick penisilin så får vi se hur det är om ngra veckor igen.
När jag kom hem så hade jag fått ett paket på posten och det var New moon som äntligen kommit :D

  

Av Johanna Berg - 13 augusti 2010 16:38

Hejsan hoppsan! Var ett tag sen jag blogga som vanligt x)
Varit lite mkt nu på sista tiden så har inte orkat hunnit blogga.
I onsdags var jag hos och lite annat folk hos Sara och hade grillkväll, tack så mkt för en rolig kväll allihopa! :D En dålig sak med den kvällen var att jag blev bitan av ngt som såg ut som en fladdermus!?! :S Gjorde iaf as ont :( Men annars var det en bra kväll! :)
Ikväll blir det att åka hem till Emma och förhoppningsvis ha en bra kväll igen! :D

Lite bilder från grillkvällen :)

           

Av Johanna Berg - 6 augusti 2010 18:32

Idag har varit en slapp,seg och jobbig dag har suttit vid datan trots det fina vädret men har inte orkat göra ngt annat än att sitta här och kolla på film.
Har kollat på All about Steve, den var lite små rolig faktiskt :P
  

Skapa flashcards