JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Berg - 30 november 2010 15:14

Skolan idag då, var på studiebesök på en förskola det var lite roligt :) Hade prov idag oxå får se hur det gick, kändes lite så där :/ Men får hoppas på det bästa :D Fick sluta tidigare idag oxå guttans :) Det är lite tråkigt att inte Evelina vart i skolan denna vecka :( tkr hon borde komma imon så jag ah, hon fattar vad jag menar :D haha
På tal om annat så har det kommit skit mkt snö nu aså! När jag skulle gå ut från skolan idag gick det först inte öppna dörren, men stark som man är så lyckades jag knuffa upp den  


På baksidan här hemma :)  

Av Johanna Berg - 28 november 2010 18:20

Igår och idag har jag kollat på dem tre första Beck filmerna, den är bra men den nyare är bättre, skrattar lite när man hör alla fejkade och faktiskt riktigt dåliga ljudeffekterna för man hör ju hur fejkat det är xD
Men iaf kollade på Beck Lockpojken, Beck Mannen med ikonerna och Beck Vita nätter :)

  



     

Av Johanna Berg - 27 november 2010 22:37

Denna veckan har jag varit riktigt dåligt på att skriva här men har inte haft tid. Men har lite bilder från veckan som jag tänkte lägga upp här :D

  
Från oseriös till...
  
Seriös på mindre än 30 sek! :O

COLA!!  

En av Evelinas rökpauser, haha :P

Orka gå?!

Alla tar kort på alla? xD

Var med Emelie i veckan oxå :)

Och med Sara och vi hittade värsta stora istapparna! :O haha

Ehh?!?                    

Av Johanna Berg - 21 november 2010 20:21

Ja, jag har faktiskt JULLÄNGTAN! Tomtenissen Sofie har gjort att jag längtar ännu mer, vill ha snö, massor av snö! Och sen julmusiken, det är mysigt att lyssna på. Sen vill jag ju förstårs ha julklappar :D
Lyssnar faktiskt på jul musik nu, så här kommer min favorit jullåt! :D  




  
Lilla Sofie :D

Av Johanna Berg - 21 november 2010 16:44

Idag är en sån dag man bara vill ligga i sängen och kolla på film hela dagen, det regnar och har varit mörkt i stort sätt hela dagen -.-
Så nu ligger jag i sängen och ska kolla på Kenza Tyra Show som jag inte kollat på än, får se vad som händer senare :)
Lite gutt att vara ledig imon oxå :)

     

Av Johanna Berg - 20 november 2010 17:25

Var öppethus i skolan idag, det var lite roligt faktiskt. Min klass hade ansiktsmålning :)
Jag, Evelina och Sara var katter typ, väldigt fina :)
Jag skulle måla en liten fjäril i ansiktet på en flicka men hon orkade inte sitta stilla så det blev en halv fjäril sen gick hon x) haha


Evelina och Sara :)

   Sara, jag och Evelina :)

Av Johanna Berg - 18 november 2010 23:21

Igår och idag har jag varit hemma för jag haft skit ont i huvet och magen, trodde huvet skulle spränges typ -.-
Idag ha rjag kollat på Glee från typ halv 2 tills för typ en timme sen, haha det är så bra, vill sen mer mer mer! :D
Tror iaf att jag ska till skolan imon hoppas det för det är fan drygt att bara ligga hemma -.-
Väntar bara på att min ipod ska ladda lite sen ska jag sova så jag inte är som en zombie imon när ajg vaknar :P

  

Av Johanna Berg - 17 november 2010 12:47

Har lyssnat ganska mycket på Rihannas ny album LOUD och jag gillar dem flesta låtarna! Två av låtarna lyssnar jag på typ hela tiden för jag tycker dem är så bra och det är "Complicated" & "California King Bed"! :)


Här kommer dem låtarna jag gillar mest! :)






Ovido - Quiz & Flashcards