JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Berg - 23 januari 2011 22:40

Jag är så jävla trött på min mobil nu aså, ingenting funkar ju på den snart -.-
I sommras slutade "0" knappen typ funka får trycka som fan för att kuna göra en "0" och nu har fler knappar slutat fungera och batteri locket sitter inte fast heller! + att jag inte kan inte ringa med den för man hör inget i den! -.-
SKA HA en ny mobil eller ska åtminstone ha beställt en ny inom dem två närmaste veckorna för det är nästan en knapp om dagen som slutar funka så snart lär jag ju inte kunna använda den alls -.-
  

Aja, har iaf haft det bra idag har varit med Sara! :D<3
HAHA jag kom på idag hur jävla rolig hon är och hur grymt flummiga vi är xD

haha min lilla eskimo sara :D<3     

Av Johanna Berg - 23 januari 2011 01:16

Lördagen blev väligt seg hände inte särskilt mkt -.- så jag hade ganska tråkigt så tog lite flumbilder som kommer här! :P







Av Johanna Berg - 22 januari 2011 00:53

Har varit riktigt dålig på att blogga denna veckan men har inte haft ngt speciellt att blogga om har egentligen inte det nu heller men iaf :P
Kan iaf säga att onsdagen var en väldigt händelserik dag med syrran och fia :P
Och idag eller ja igår blir det ju men iaf var hemma för jag mådde inte bra alls, kändes som jag hade feber och skit ont i huvudet var inte så pigg på torsdagen heller :/
Men när jag var hemma hela dagen så kollade jag på Top Model 15 hela dagen typ :)

  

Av Johanna Berg - 15 januari 2011 00:36

Har precis kollat klart på Prom Night, den var fan as bra, har ni inte sett den tkr jag ni ska se den! :D
Blev rädd ngra ggr men är ju ganska lättskrämmd så inte så konstigt kanske (a)

  

Av Johanna Berg - 14 januari 2011 17:15

Ja då var första veckan avklarad. Segt på morgonen att gå upp men ganska okej när man väl är i skolan :)
Onsdagen och fredagen har iaf varit roligast :P
I onsdags så gick julia runt i skolan med en kartong på sig haha fan vad roligt det såg ut när hon gick xD
Och idag så var inte jag och evelina med på idrotten och då tänkte vi gå till caféterian och spela kort men då hade det stängt så då satt vi bara där först sen sa jag på skämt ah men vi kan ju göra en egen kortlek då sa hon helt seriöst ja men fna vi gör det! så då satt vi där som två nätter och gjorde en! xD haha
Känndes ganska flummigt att sitta där med ngra papperslappar xD Men vi fick ju iaf spela :D
Sen gick vi ner till bowlinghallen för att köpa macka och cola så fanns det bara en macka kvar och jag had einte ätit mat i skolan men hon tog den iaf :O xD
så jag köpte en cola och klubbor typ, haha. Sen satt vi där nere ett tag och snacka om karuseller typ, kul samtalsämna fan :D
Ikväll blir det att va med emelie och spela Wii :D

  
haha gick ju röka genom "ögonen" xD
 
Min och evelinas kortlek! :D Dem ligger upp och ner aså :P
    
Evelina är redo att spela med våran otroligt fina kortlek :D 

Av Johanna Berg - 12 januari 2011 22:59

Ja nu har skolan börjat igen skönt men ändå inte. Jobbigt att gå upp så tidigt aså! Igår kollade jag på film när jag kom hem och somnade ett litet tag för jag var så trött :P
Men när jag kom hem idag så var jag duktig och pluggade lite :D Sen kollade jag på film ;D haha
Kollade på Beauty and the briefcase den var ganska bra :)
Fast somnade ett tag i den oxå :P
Skolan imon igen då och är skit trött nu så det blir att sova nu :)
  


Renegade Five – Love Will Remain
Kan seriöst inte sluta lyssna på låten för den är så jäkla bra!♥

Av Johanna Berg - 10 januari 2011 22:24

Ja då var detta lov slut haft både roligt och tråkigt, haha :)
Blir att lägga sig skapligt idga och inte typ kl 3 halv 4, hur nu det ska gå till (a) men det löser sig nog det oxå :D
Ska faktiskt bli liiite roligt att gå till skolan imon iaf, ska ju bli kul att träffa alla igen :)
Men om jag ska komma i säng skapligt idag så får jag nog ta och gå in i duschen nu så och fixa kläder och sånt:)

  
Lucenzo feat Big Ali – Vem Dancar Kuduro
Gooooo låt aså! :D

Skapa flashcards