JohannaMatildaBerg

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Brainwashed

Av Johanna Berg - 31 augusti 2011 22:37

Har tråkigt, och ni som foljer min blogg kanske vet vad jag brukar göra då?
Ja, jag lägger upp länkar till låtar som jag tkr är bra och som jag lyssnar på nu, kul ju ;)

  
http://www.youtube.com/watch?v=0mhJ4cCXVyg   
Det fick bli en youtube länk på denna låten eftersom den inte finns på spotify :(

  
Adema – Freaking Out

  
Adema – Planets

   
Allstar Weekend – Not Your Birthday - Movie Version

  
Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix

  
David Guetta – Night Of Your Life (feat. Jennifer Hudson)

  
Greyson Chance – Unfriend You

  
Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine  

  
Scouting For Girls – Love How It Hurts  

  
Medina – For Altid

  
Eric Amarillo – 50 kvm (Original Mix)  

  
Takida – You Learn  
Takida – The Fear

  
Natalia Kills – Wonderland  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berg - 2 januari 2012 01:33

Hejhej! Har bloggat dåligt som vanligt men har itne orkat göra det men nu tyckte jag det var dags att göra det :) Har dock inte så mkt att säga men tänkte lägga upp lite bilder från 2011 och vad jag fick i julklapp :)                               ...

Av Johanna Berg - 6 december 2011 15:39

Hejhej! Nu var det riktigt länge sen jag blogga så tyckte det var på tiden att göra det nu :) Orkar itne skriva en massa så det får bli ett inlägg med massa bilder ist :)     Filmmys med emelie :)   Bakat lussebullar med mamma          Färgat håret,...

Av Johanna Berg - 15 november 2011 18:40

Hejhej!   Har varit en lite små seg dag idag, kollat på film/tv hela dagen. Kollade på Flicka 2 som jag sett innan, men har man inget annat för sig så :) Lite senare så ringde Emelie och sa att hon tagit körkort! Grattisgrattis! :D Så det blev at...

Av Johanna Berg - 2 november 2011 20:23

Hejhej!Då har man precis bytt header eftersom det såg så konstigt ut med den andra när bloggplatsen hade gjort lite ändringar :) Har väl egentligen inte så mkt mer och skriva just nu haha, men passar på att slänga upp lite goa låtar ;)    Porcelain b...

Av Johanna Berg - 18 oktober 2011 19:28

Tjenatjena!   I söndags var jag i Kalmar och shoppade med Emelie :) Vi hade en kanon bra dag och det var kul att hitta på ngt för det var skit länge sen vi va :o och det märktes nog för när vi var lite små flummiga så kollade en liten kille som v...

Skapa flashcards