JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Berg - 27 september 2011 22:23

Hejsan!
Har lite besluts ångest, ska klippa mig imon och behöver klippa det ganska kort men känns som jag kommer ångra mig om jag gör det :o men får fundera tills imon hur det blir :D
På tal om annat så kollade jag på en riktigt bra film igår! Abduction heter den och är nog en av dem bästa filmerna jag sätt på länge :D Sen kanske det är för att Taylor Lautner är huvudrollen ;) Men den rekomenderar jag starkt iaf! :D

  

  

Så här blir det om jag klipper det kort :o

Av Johanna Berg - 25 september 2011 18:57

Hejsan hoppsan!

Har tråkgit och måste visa en sak xD För igår när jag hade tråkigt gjorde jag en sak på mobilen där man  kollar vilken kändis man är lik och ja här nedanför ser ni vem jag tydligen är ganska lik :(

Aså ser jag så gammal ut elr?     

Sen skulle jag kolla med en annan bild idag...
Så blir det den där tanten igen   
   

Av Johanna Berg - 23 september 2011 18:14

Hej hej!

Skulel ha bloggat i onsdags men pallade inte, hah. Fick min ziperall då(a) LOVE it!
Har varit riktigt dålig på att blogga den senaste tiden så nu lägger jag upp ngra bilder jag tagit sen senast jag bloggat typ :)

  
  
  
  
  
  
 
Bilder jag gjort om i min favorit app Instagram dock har dem gjort om den så tkr inte den är lika bra länge :(

Av Johanna Berg - 20 september 2011 18:28

Hejhej! Länge sen jag blogga nu, som vanligt, hah. Men har tråkigt just nu så blir ännu ett egentligen ganska menningslöst inlägg men men så är det ibland ;P
Men i helgen kollade jag på två filmer som var ganska bra tänkte bara tipsa om dem typ, den första var Water for elephants och den andra var Country Strong, trodde den första skulle vara lite bättre än den var men det var helt okej den andra hade jag inte några förväntningar på för jag bara tog någon men den var helt ok! :)

  

 

Och bara för jag ahr tråkigt länkar jag ngra låtar oxå ;)

  
Pixie Lott – All About Tonight

  
Nomy – A dream for the weaker

  
Jessie J – Domino

  
JoJo – Disaster

  
Will Young – Jealousy

  
Nightcrawlers feat. Taio Cruz – Cryin' Over You - Freemasons Radio Edit

  
Alexandra Stan – Get Back (Asap)

  
Erik Segerstedt – Break The Silence

  
Gwyneth Paltrow – Country Strong 

  
http://www.youtube.com/watch?v=6aOZoxiV248 
Fick bli en youtube länk på den

  
http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ   

  
J-Son – Stop Me  






Av Johanna Berg - 12 september 2011 19:10

Hej!
Har precis beställt en rosa Ziperall ;D FINALLY!!!

Så får den om ngn vecka :D

  
Passar på att dela med mig av två av mina mest spelade låtar just nu som går på repeat hela tiden! 

   
Newkid – Hon vill va blind   

 

Loreen – Sober  

Ovido - Quiz & Flashcards