JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Berg - 18 oktober 2011 19:28

Tjenatjena!


I söndags var jag i Kalmar och shoppade med Emelie :) Vi hade en kanon bra dag och det var kul att hitta på ngt för det var skit länge sen vi va :o och det märktes nog för när vi var lite små flummiga så kollade en liten kille som var typ 5-6 år på oss som at vi var helt dumma i huvet, såg lite roligt ut faktiskt :P  
  
Det jag köpte i kalmar :)


  
  
   
   Emelie och jag på bussen, haha folk trodde nog vi var störda xD
  
  
och detta köpte jag idag :) 

Av Johanna Berg - 2 oktober 2011 20:44

Hejsna!

Färgade ju håret igår och jag sa att jag skulle blogga om det senare men tror inte jag ska lova saker jag inte håller :o men iaf tänkte visa hur det blev nu iaf och som sagt, bättre sent än aldrig :)

Så här blev det :) det blev ganska mörkt men är lite rött oxå :)


Passar på att länka två låtar som jag nöter en hel del nu :)

  
Cody Simpson – On My Mind

   
Jason Derulo – Fight For You
 

Av Johanna Berg - 1 oktober 2011 15:49

Hej!

Skulle ha bloggat i onsdags men så så sjukt trött när jag kom hem så orkade verkligen inte det då, sen har det bara inte blivit av. Men bättre sent än aldrig :D
Så, jag klippte mig ju i onsdags.. och det blev kort, själv har jag inte vant mig vid det än och gillar det fortfarande inte, men många andra tycker det så det är ju bra att ngn gör det iaf :) Köpte även hårfärg så ska förhoppnignsvis färga håret idag och då bloggar jag nog lite senare om det oxå :) Köpte lite annat oxå som jag tänkte visa :)




 
 

 
Och så här blev håret efter klippningen :)     

Ovido - Quiz & Flashcards