JohannaMatildaBerg

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Mitt Hjärta Blöder

Av Johanna Berg - 12 oktober 2011 21:04

Hej hej!

Har grymt tråkigt så blir ett inlägg med musik som vanligt :D

  
Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder  
Veronica Maggio – Snälla bli min
Veronica Maggio – Satan i gatan

  
Bailey – Higher State (Radio) [feat. Jodie Connor]

  
Falling In Reverse – Good Girls Bad Guys

  
Kapten Röd – Ju Mer Dom Spottar

  
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen  

  
http://www.youtube.com/watch?v=OzFp7JOFoE0&feature=related
Ester Dean ft. Chris Brown - Love Suicide

  
Taio Cruz – Hangover








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berg - 2 januari 2012 01:33

Hejhej! Har bloggat dåligt som vanligt men har itne orkat göra det men nu tyckte jag det var dags att göra det :) Har dock inte så mkt att säga men tänkte lägga upp lite bilder från 2011 och vad jag fick i julklapp :)                               ...

Av Johanna Berg - 6 december 2011 15:39

Hejhej! Nu var det riktigt länge sen jag blogga så tyckte det var på tiden att göra det nu :) Orkar itne skriva en massa så det får bli ett inlägg med massa bilder ist :)     Filmmys med emelie :)   Bakat lussebullar med mamma          Färgat håret,...

Av Johanna Berg - 15 november 2011 18:40

Hejhej!   Har varit en lite små seg dag idag, kollat på film/tv hela dagen. Kollade på Flicka 2 som jag sett innan, men har man inget annat för sig så :) Lite senare så ringde Emelie och sa att hon tagit körkort! Grattisgrattis! :D Så det blev at...

Av Johanna Berg - 2 november 2011 20:23

Hejhej!Då har man precis bytt header eftersom det såg så konstigt ut med den andra när bloggplatsen hade gjort lite ändringar :) Har väl egentligen inte så mkt mer och skriva just nu haha, men passar på att slänga upp lite goa låtar ;)    Porcelain b...

Av Johanna Berg - 18 oktober 2011 19:28

Tjenatjena!   I söndags var jag i Kalmar och shoppade med Emelie :) Vi hade en kanon bra dag och det var kul att hitta på ngt för det var skit länge sen vi va :o och det märktes nog för när vi var lite små flummiga så kollade en liten kille som v...

Skapa flashcards