JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna Berg - 29 december 2009 02:35

Hejhej!
Nu har jag äntligen fått min data, så just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik men ska snart sova,börjar bli lite trött. Haha.
Idag har jag varit på stan och varit hemma och mormor och morfar ett litet tag. Lite senare på kvällen så har jag varit med emelié, båda satt med sina datorer på hennes rum och det såg säkert lite flummiogt ut, sitter där som två datanördar typ. Haha.
Imon blir eller ja idag blir det nog att vara med malin ska bli roligt att få träffa henne igen, har inte träffat henne på typ två veckor nu.
Men nu ska jag sova. Godnatt allihopa:)
// Johanna

Av Johanna Berg - 26 december 2009 23:11

Hejhej!
Då var julen äver då. Hade en bra julafton, hoppas ni oxå hade det:) 
Var först här hemma och med mormor och morfar. Vi kollade på kalle anka sen öppnade vi julklapparna.
Julklapparna:
En hood tröja + mjukisbyxor från inter sport
En hood från cubus
En munkis från bikbok
Ett par jeans från cubus
Ett par mjukisbyxor från cubus
En t-shirt från stadium
En t-shirt från gina tricot
En munkis från gina tricot
En munkis + mjukisbyxor från cubus
En bh från cubus
Ett minneskort
Pengar till en data som jag ska köpa imon   


Det var nog allt tror jag.
Nu ska jag in i ducshen och ha det bra!:)
// Johanna

Av Johanna Berg - 24 december 2009 01:06

Hejhej!
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och kollat på film.
Har lagt alla julklappar under granen oxå. Det blev ganska många. Hihi
Men nu är klockan ganska mycket så ska nog gå och lägga mig nu.
Godnatt och God Jul btw!  
Ha det bra!
// Johanna  

Av Johanna Berg - 22 december 2009 18:45

Hejhej! Som vanligt så var det länge sen jag blogga. Men nu ska jag försöka blogga lite oftare för datan ÄNTLIGEN fixad ! 


Idag har jag varit lite med Emelie. Vi har kollat på tv och spelat kort. Haha.
Sen nu har jag bara suttit vid datan vid 20.00 ska jag kolla på Wallander - Hämden med mamma. 


Det var allt jag hade att säga den här gången.
Ha det bra!
// Johanna

Av Johanna Berg - 5 december 2009 16:16

Hejhej! Då var det dags att blogga igen.
Har som vanligt inte hänt så där väldans mkt sen senast, men ikväll ska jag till Emelie och vi kommer väl mest kolla på tv och sitta vid datan eftersom hon fortfarande går på kryckor men vi har alltid roligt iaf .
Det var väl allt för mig den här gången.
Ha det bra // Johanna 

Ovido - Quiz & Flashcards