JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Berg - 31 oktober 2010 18:17

Kalmar idag med familjen, blev en ny vinterjacka, två linnen och en stickad tröja :)

    

Av Johanna Berg - 23 oktober 2010 23:24

Har nyss kollat på Salt med Angelina Jolie. Tyckte den var bra, den är sevärd enligt mig!   
Dock slutade den lite konstigt och det var lite mycket spindlar i den haha, men ändå väldigt bra!
  

Av Johanna Berg - 16 oktober 2010 15:28

Ja då var det dags att blogga lite igen, har blivit riktigt dålig på det fast har väl aldrig varit särskilt bra på det, men vet typ aldrig vad jag ska blogga om.
Men för några helger sen så åkte jag och Emelie till hennes lilla lägenhet i Kalmar. Vi gick på stan och kollade lite, vi gick bla. och åt glass från Ben & Jerry's, mums! :)
  
När Emelie väntade på bussen med mig :)


Förra helgen var vi hemma hos henne igen fast här hemma i Oskarshamn då, vi hade roligt som vanligt, vi skrev en as frän låt, HAHA.
Vi åt lite glass oxå med Plopp i och så gjorde hon en "drink" den var faktiskt ganska god, men var lite orolig att hon skulle hälla i ngt äckligt i min, haha. 
Senare gick vi ut och gick/hoppade, hon gick jag hoppade(går på kryckor).
     



Ovido - Quiz & Flashcards