JohannaMatildaBerg

Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

...

Av Johanna Berg - 4 juni 2010 19:29

Denna veckan har varit grymt kul! Har varit kul att för att vi som går på IV har umgåts mer på rasterna och det gillas verkligen :) Det som är lite tråkigt är att det är nu på slutet som det blivit så :/
På idrotten igår var det faktiskt skit kul, det var den roligaste idrottslektionen jag har haft iaf. Jag, Sofie, Sabina, Kim och Sebastian spelade kubb först var det jag och Kim mot Sofie och Sabina och då vann jag och Kim! Haha, vi är bäst! :D
Men sista gången körde jag och Sofie mot Kim och han vann iaf, haha x)
På kvällen var jag och Emelie på Kristineberg och kollade på 9ornas musikal, den var riktigt bra! :)
Och idag så åkte Sofie med mig hem efter skolan sen cyklade vi till Gunnasrsö och solade blev även årets första dopp! :D
Jag doppade mig två gånger men inte Sofie, den lilla badkrukan! x)

   Musikalen :)

 
 
Ingen bild

sofie

4 juni 2010 19:59

hahah men det var kallt :( hahah xD ska fan bada imorn om det är varmt (a)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berg - 2 januari 2012 01:33

Hejhej! Har bloggat dåligt som vanligt men har itne orkat göra det men nu tyckte jag det var dags att göra det :) Har dock inte så mkt att säga men tänkte lägga upp lite bilder från 2011 och vad jag fick i julklapp :)                               ...

Av Johanna Berg - 6 december 2011 15:39

Hejhej! Nu var det riktigt länge sen jag blogga så tyckte det var på tiden att göra det nu :) Orkar itne skriva en massa så det får bli ett inlägg med massa bilder ist :)     Filmmys med emelie :)   Bakat lussebullar med mamma          Färgat håret,...

Av Johanna Berg - 15 november 2011 18:40

Hejhej!   Har varit en lite små seg dag idag, kollat på film/tv hela dagen. Kollade på Flicka 2 som jag sett innan, men har man inget annat för sig så :) Lite senare så ringde Emelie och sa att hon tagit körkort! Grattisgrattis! :D Så det blev at...

Av Johanna Berg - 2 november 2011 20:23

Hejhej!Då har man precis bytt header eftersom det såg så konstigt ut med den andra när bloggplatsen hade gjort lite ändringar :) Har väl egentligen inte så mkt mer och skriva just nu haha, men passar på att slänga upp lite goa låtar ;)    Porcelain b...

Av Johanna Berg - 18 oktober 2011 19:28

Tjenatjena!   I söndags var jag i Kalmar och shoppade med Emelie :) Vi hade en kanon bra dag och det var kul att hitta på ngt för det var skit länge sen vi va :o och det märktes nog för när vi var lite små flummiga så kollade en liten kille som v...

Ovido - Quiz & Flashcards