JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Berg - 16 november 2010 16:25

Idag har det var en lite småseg dag, fast det är alltid tisdagar, Men fick iaf lite gjort :)

                 
Evelina :)
  
Jag försökte fixa så det inte var ngt ljud när evelina tog kort men det gick tydligen inte ta bort -.-


  
Min fina bebis :P
   

   
Hahaha, evelina hade verkligen kul med våra mobiler :P   

Av Johanna Berg - 14 november 2010 19:25

...i denna låten, har lyssnat på den om och om igen sen jag hittade den igår, tkr den är så jäkla bra! Den är så soft och as go och lyssna på innan man ska sova :)
Sen tkr jag den börjar så fint! :)

Av Johanna Berg - 14 november 2010 17:29

Blev faktiskt bra, fast syns inte så mkt förens det är riktigt ljust runt omkring :)

Syns inte så jätte mkt, syns mer irl :D
  

Av Johanna Berg - 14 november 2010 15:32

ja nu sitter jag med färgen i håret och ska snart trätta ur det, hoppas det blir bra! :)

  

Av Johanna Berg - 12 november 2010 23:36

Idag var jag och Evelina riktigt smarta när vi skulle gå ut och gå på idrotten. Vi var tvungna att ta kort på vart vi hade gått och detta blev resultaten  

     Visst visar dem verkligen vart vi var?    

Senare på kvällen blev det att åka till stan på Kulturnatten med ngra från klassen, mkt trevligt! :) ♥

Av Johanna Berg - 11 november 2010 22:35

Kom hem från bion för ett tag sen, filmen var skit rolig, jag och Elin skrattade typ hela tiden! Rekommenderar verkligen folk att se den! :D

Av Johanna Berg - 11 november 2010 13:42

Sitter i skolan och har håltimma, lite drygt men det går när man kan sitta vid datan och fördriva tiden :P
Dampar lite då och då med Evelina, haha :D
Ikväll blir det bio med Elin och hennes kompis najsigt! :D


Filmen vi ska se :P
  

Av Johanna Berg - 10 november 2010 13:29

Sitter och har nyss haft datakunskap, Evelina och jag dampar som vanligt! :P
Snart ska vi gå och köpa cola! mums!!!

Ovido - Quiz & Flashcards