JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Johanna Berg - 23 december 2010 18:22

Igår var jag på stan och skulle köpa julklappar med Emelie och Kim fast hittade inget, haha.
När vi åkte hem från stan åkte vi hem till Emelie och spelade kort sen gick vi ut igen till bussen för Emelie skulle åka till maxi och packa kassar så jag och Kim fick va i kb i typ 2 och en halv timme och bara för det var så jävla kallt ute så stod vi inne i kb hallen och kollade på chips i typ mer än 1 timme?! xD
Sen gick vi ut och höll på att frysa ihjäl så vi gick in ett tag igen xD
När Emelie kom tbx så gick vi hem till henne och kollade på tv i typ en halvtimme sen gick vi ut igen för dem ville till donken.
På donken träffade Malin och Fredde, haha. Kunde knappt äta för allt fredde säger är så jävla klockrent så det finns inte xD skrattade som fan, förlängde nog livet med typ 5-10 år :D

Idag har jag varit slö fast har städat lite och slagit in julklappar, till mgi själv xD vet ändå vad det är jag ska få så xD
Sen har jag hittat en as bra låt, den är så flummig så den är bra! xD
Jag sa en så jävla trög sak förut oxå till tessan.
Tessa: Men måste du gå?
Jag: Ja
Tessan: Men du kan stanna 5 minuter
Jag: VET DU HUR LÄNGE 5 MINUTER ÄR ELR?
Tessan: Ehh, ja? 5 minuter?
Båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

HAHA så jävla bra! xD

Ovido - Quiz & Flashcards