JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Johanna Berg - 10 mars 2010 17:55

Nu har jag varit dålig på att blogga i ngra dagar men kände för att göra det nu :)
Igår och idag har jag varit hemma. igår kände jag mig hellustig, hade ont i huvet och i kroppen och var skit yr bara av att ligga ner i sängen :S
Idag hade jag mest bara ont i huvet men jag ville verkligen gå idag för alla 1:or skulle till aulan och lyssna på en föreläsnign om Anabola/Steroider och dem kommande veckorna ska vi ha tema-vecka om Hälsa och då skulle han som var i aulan prata om vad Anabola och det gör med kroppen eller ngt, och eftersom vi ska prata om det sen under sem kommande veckorna hade det ju varit bra och vart med på det idag så man hade fattat, men mitt jävla huvud ska alltid göra så jävla ont, är skit trött på att ALLTID ha ont i huvet, har varit hos läkar och optiker och INGEN hittar ngt fel. Hoppas ifa att jag ska kunna gå imon för det är så tråkigt att bara vara hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards