JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Johanna Berg - 17 april 2010 16:09

Igår så var mamma och pappa i Kalmar och kollade på en bil som dem beslutade sig för att dem ville ha så den ska dem åka och hämta på onsdag tror jag det var! :)
Men iaf dem gick lite på stan oxå så dem köpte lite saqker till mig så här kommer bilder på det!   

    

Av Johanna Berg - 17 april 2010 14:36

Ligger i sängen nu och är skit seg idag, men ska nog va med Emelielite senare :)
På tal om Emelie så var det lite kul igår, när jag kom till henne på kvällen så låg hennes datastol i soffan(söndrig), jag frågade vfr den låg där och då sa hon att den hade brakat ihop när hon hade satt sig på den(den var ganska vinglig innan så blev inte så förvånad), HAHAHA vikken syn det hade varit och se det, jag hade ju legat dubbel och skrettat halvt i hjäl mig x)
Sen när hon ringde till Robin så ramlade hon av två "gungor" stackarn, det var ingen bra dag för henne igår :( x)
inte för mig heller riktigt för närjag skulle lägga mig i soffan hos henne så la jag mig för fort eller ngt så jag slog i nästan vid tinningen och fick skit ont, har typ ett blåmärke där nu, riktigt snyggt x)
Hahahaha, var bara tvungen att skriva detta     

Ovido - Quiz & Flashcards