JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Johanna Berg - 3 maj 2010 15:21

Varför missfårstår alla inläggen angående valborg?
Jag menar inget illa med det! Och det jag skrev var verkligen inte riktat till min vän Emelie! Som jag sagt innan så tycker jag bara inte att man ska dricka bara för alla andra gör det och det är det jag vill få fram med det jag skrev. Men dem flesta verkar bara tro att jag försöker kranka ner på min bästa vän?! :S
Nejnej, jag menar som sagt inget illa med det bara för jag nämde hennes namn i det sambandet!
Jag får tycka och tänka vad fan jag vill och det är första gång i mitt liv som jag faktiskt vågar säga vad jag tycker och tänker för jag har alltid varit den som håller käft vad fan det än gäller typ, men nu så kände jag att jag ville ha det sagt och då får man bara skit för det typ? :S



Av Johanna Berg - 3 maj 2010 09:31

"Johanna, vill man dricka så vill man, tycker faktiskt det där var lite dumt skrivet visst alla har rätt att säga nej men om man dricker så ska man få göra de."

Ja, visst får man dricka om man vill det men det jag menade med det inlägget var att om man inte vill så ska man inte dricka för att alla andra gör det! Man ska våga säga nej! Och jag vågar säga nej till alkohol och att röka och jag står verkligen för det, jag tycker inte att man ska göra saker bara för att alla andra gör det men vill man så visst helt okej, men om man innerst inne inte vill så ska man inte göra det!

Av Johanna Berg - 3 maj 2010 09:21

Har lyssnat på denna låten om och om igen under hela helgen, den är så jävla bra! :)

Ovido - Quiz & Flashcards