JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Berg - 9 januari 2011 21:24

Städade klart i garderoben idag blev lite slängt iaf men inte lika mkt som jag hade trott så det blev inte så tomt som jag ville, men bättre än inget :D

Före
  

Efter
  

Av Johanna Berg - 9 januari 2011 01:59

Håller på att göra om lite i bloggen så ser kanske lite konstigt ut nu men kände för att göra lite föränringar, får se om det blir bra :P

Av Johanna Berg - 8 januari 2011 21:25

Blev inte klar med städningen idag men kom en bit på vägen iaf men fortsätter imon :P
Hittade min gamla mobil och hittade lite gamla bilder och videor på den. Haha vad man kommer ihåg mkt när man ser bilder från ngra år sen, saknar det lite faktiskt!

Snart blir det att kolla på filmen på 4an som jag redan sett men länge sen så vill se den igen :P
  

Av Johanna Berg - 8 januari 2011 17:56

Seg dag som vanligt, har varit skit trött idag har sovit grymt dåligt i natt vet inte vfr men har bara gjort det :/
Och igår så tänkte jag att jag skulle vara duktig och gå upp skapligt och städa i min lilla garderob för det är för jävla mkt skit där aså! :O
Skulle ha varit med Emelie oxå och åka pulka men vädret är inge vidare det regnar en massa :(
Men blev itne att va med henne idag heller för jag varit så jävla seg :/
Så nu känner jag att jag måste rycka upp mig lite och få ngt bra gjort idag iaf så nu blir det att städa i garderoben iaf! Med lite go musik så ska det nog gå bra! ;)
Ska ta före/efter bilder och kolla skillnaden och bara för det så lär det väl inte bli så stor skillnad :P
   Hatar att skriva ett inlägg utan bilder så tog denna bara för att :P

Av Johanna Berg - 4 januari 2011 02:17

Sitter och lyssnar på musik från min första spellista på spotify och gud vad många gamla bra låtar man hittar aså! Får så mkt minnen tillbaka!


Några låtar som jag gillar lika mkt som jag gjorde när dem var nya!
Blev en hel del, hehe men hade 1147 låtar i listan HEHE! :P
Darin – Sail the ocean
Darin – Road Trip
Darin – Karma
Darin – See U At The Club
Darin – What If - Bonus track
(Ja jag gillade/gillar Darin ganska mkt)
David Guetta – Sexy Bitch (Featuring Akon;explicit)
Dead by April – Promise Me
Dead by April – In My Arms
Dead by April – Losing You
Delta Goodrem – Lost Without You
Emilia de Poret – Pick Me Up
Enrique Iglesias – Takin' Back My Love
(När den nyss kom ut som var det den ända låten jag lyssna på typ)
Erik Grönwall – Higher
Evanescence – Going Under
(Minnen från 2008 av den låten aså!<3)
H.E.A.T – Cry
Hilary Duff – Hide Away
HIM – Wings of A Butterfly
Ironik – Stay With Me feat. Wiley & Chipmunk
Jan Johansen – Sista andetaget
Jesse McCartney – Take Your Sweet Time
Jimmy Eat World – Hear You Me
Jonathan Fagerlund – Dance In The Shadows
Kenny Loggins – Danger Zone
Keri Hilson – Energy - Main Final
Kill Hannah – Believer
Lady Gaga – Dance In The Dark
(Lätt en av mina favorit låtar!)
Lambretta – Creep

Lucas Prata – And She Said
Mauro Scocco – Kall stjärna
Michael Jackson – Beat It - Single Version
Modern Talking – You're My Heart, You're My Soul - New Version
(Snacka om sommar när man var kanske typ 7 år på öland)
Mohamed Ali – In My Head
Muse – Supermassive Black Hole
Måns Zelmerlöw – Maniac

P. Diddy – Through The Pain - Explicit Album Version
Scotts – Underbar
Sean Kingston – Wrap U Around Me

Secondhand Serenade – Your Call
Secondhand Serenade – Fall For You
Shania Twain – It Only Hurts When I'm Breathing - Red Album Version
Silverstein – Apologize
The Attic – I Just Can't Help It
The Attic – In Your Eyes
The Offspring – The Kids Aren't Alright
Victoria Silvstedt – Hello Hey
Within Temptation – Stand My Ground - Single Version
Backstreet Boys – I Want It That Way
Britney Spears – Everytime

Av Johanna Berg - 3 januari 2011 00:55

har nyss kollat på ännu en film och det blev Charlie st. Cloud. Den var inte lika bra som jag trodde men den gick och se den var lite seg till en början och den började bli bra framåt slutet så inte direkt en av dem bästa filmerna jag sett :)
  


Btw imon ska jag med sofie när hon tatuerar sig :)

Av Johanna Berg - 2 januari 2011 18:30

Idag har jag varit as trött, gick fan upp vid halv 3! :O
Har sovit otroligt d¨ligt i natt har bar legat och vridit och vänt på mig känns det som :/ Och ändå vad jag ganska trött för jag och sara var ute och gick igår och vi gick i typ en halv meter snö, lite jobbigt men jävligt roligt :P
När jag kom hem igen kollade jag på film "Sydney White" den var bra tkr jag, lite små rolig :)
  

En av mina ny favorit låtar är "Waiting outside the lines" med Greyson Chance, när man bara lyssnar på när han sjunger så låter han lite äldre än 13 år fan :O
  
Greyson Chance – Waiting Outside The Lines

Ovido - Quiz & Flashcards