JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Johanna Berg - 6 mars 2011 15:11

Idag har jag inte gjort så mkt, än så länge iaf. Har kollat på film och så sitter jag ju vid datan nu då :) Ska städa lite sen oxå -.- Får se om det händer ngt roligt lite senare :)

Filmen jag kollade på :)
  

Av Johanna Berg - 6 mars 2011 00:13

Kvällen har varit super bra med mina underbara vänner! :) Jag och Emelie åkte till donken men gick in till stan för att möta Robin sen gick vi till donken igen och efter en stund kom Sofie och Sabina då gick Emelie och Robin och köpte en present till mig på Maxi, haha x)
Sen nör dem kom tbx så fick jag min present av Emelie och av Sofie, väldigt "fina" presenter aså ;)


Ett tag innan jag åkte till Emelie blev det lite marängswisch :)

Sofie somna på gatan ;o

Sen blev hon jävligt pigg ;o

Presenten från sofie xD

Och så presenten från Emelie xD      
           

Ovido - Quiz & Flashcards