JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Johanna Berg - 29 maj 2011 19:39

Hejsanhoppsan, skulle ha bloggat igår men kom hem runt 11 och då satt vid datan ett tag och kollade på andra bloggar sen pratade jag med den bästa i telefon ett tag och sen var jag så trött så orkade så dfr får det bli nu ist :)

Var på tolvskillings marknaden med Emelie och kollade på Loreen och Swingfly sen gick vi till pizza planeten och käkade och sedan vidare hem till henne och bara slappa typ :)
Och idag när jag vaknade så gick jag upp och fixade mig lite för att åka och handla lite med mamma sen har jag kollat på film och bara tagit det lugnt :)
Loreen
  Swingfly
 

Loreen sjöng en ny låt som jag tyckte var såå bra! Dock var det orginal versionen hon sjöng men den är lika bra som den på videon! :)      

Ovido - Quiz & Flashcards