JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Johanna Berg - 31 augusti 2011 22:37

Har tråkigt, och ni som foljer min blogg kanske vet vad jag brukar göra då?
Ja, jag lägger upp länkar till låtar som jag tkr är bra och som jag lyssnar på nu, kul ju ;)

  
http://www.youtube.com/watch?v=0mhJ4cCXVyg   
Det fick bli en youtube länk på denna låten eftersom den inte finns på spotify :(

  
Adema – Freaking Out

  
Adema – Planets

   
Allstar Weekend – Not Your Birthday - Movie Version

  
Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix

  
David Guetta – Night Of Your Life (feat. Jennifer Hudson)

  
Greyson Chance – Unfriend You

  
Gym Class Heroes – Stereo Hearts - feat. Adam Levine  

  
Scouting For Girls – Love How It Hurts  

  
Medina – For Altid

  
Eric Amarillo – 50 kvm (Original Mix)  

  
Takida – You Learn  
Takida – The Fear

  
Natalia Kills – Wonderland  

Av Johanna Berg - 31 augusti 2011 18:17

Hejhopp!
Idag har jag varit hemma för när jag vaknade hade jag skit ont i huvudet, ovanligt? Nej! -.- Har fortfarande ont i huvet och som vanligt hjälper ingen huvudvärks tablett. Men iaf, har kollat på Cake Boss i stort sätt hela dagen :P Dem gör så otroligt fina tårtor! :O
Resten av dagen blir väl att fortsätta kolla på det och bara chilla och förhoppningsvis bli av med huvudvärken oxå.



   
  
    
     
     

Ovido - Quiz & Flashcards