JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Berg - 5 december 2010 20:13

Dagen har spendrats med familjen i Kalmar köpte faktiskt inte mkt, men får det i julklapp så visar inte vad jag köpte nu :)
Hehe, idag var ngra från idol på media markt och jag hade tur att pappa skulle in dit och köpa en film så jag fick sen dem(a) Dem som var där var Olle,Daniel, Elin och Andreas :D
Hahaha dem måste ha trott att jag var värsta kort galningen för stog lite överallt runt omkring dem och tog kort och det blev 91 kort på dem, hahahaha xD
Fast många blev suddiga :(
Men fick ngra bra iaf :D
Så nu komemr det ngra bilder som jag tog på dem :P

   Vi kom lite sent så hörde bara Olle sjunga lite så först stod vi ganska långt bort
   Sen kom vi lite närmre :)
     
haha andreas såg lite trött ut typ hela tiden :P

    



Smile for the camera ;D

Olle :D

Andreas :P           

Av Johanna Berg - 4 december 2010 23:26

Dagen började segt var ensam hemma och det blev lite långtråkigt fast kollade på en skapligt bra film som hette 12 men of christmas :)
Senare på kvällen åkte jag till emelie och vi var ute och gick hela tiden typ skönt men kallt som satan!
Vi gick till hemköp och skulle köpa engidricka men ingen av oss hade leg med oss så vi fick inte köp -.- men som tur var så var Jessica utanför och frågade om hon hade leg med sig så hon var snäll och gick in och köpte :D
var ju lite typiskt att vi var tvunga att visa det just den gången vi inte hade det med oss för innan har vi då fan inte behöv visa, men men vi ser väl kanske ut och var under 15? -.-
Jaja hur som helst när vi nästan var framme hemma hos emelie som ringde syrran och frågade om hon och hennes kompis skulel hämta mig för dem skulel ändå hem så dem kom och hämta mig :)
Måste säga att jag kom hem till min väldigt "fina" säng :D ligger kläder överallt typ haha :P

  
  
Emelie går var tvungen att gå i snön där den var som djupast, haha :P
  
  
haha :D

   Fint ju? :D

Av Johanna Berg - 3 december 2010 22:40

Jay gick vidare till finalen! Han är så grym aså! :D
Han bästa låtar i Idol enligt mig är:

Av Johanna Berg - 3 december 2010 22:10

Denna veckan har varit vääääldigt seg, har varit riktigt tråkigt i skolan utan Evelina :(
Men kanske ska till västervik imon och va med henne och kanske kim, trevligttrevligt :D
Och på måndag SKA hon till skolan så då blir allt som vanligt igen! :D

På tal om annat så vill jag tipsa om ngra av Ke$ha's nya låtar som jag lyssnar ganska flitit på just nu :D
Ke$ha – The Harold Song
Ke$ha – Blow
Ke$ha – Cannibal
Ke$ha – We R Who We R
Ke$ha – c u next tuesday
  

Ovido - Quiz & Flashcards