JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Johanna Berg - 19 april 2011 21:10

Dagen har tillbringats i solen idag igen, så härligt! :) Känner mig bättre nu och är inte lika förkyld och imon blir det skolan igen :)
På tal om annat så har jag kommit på hur jäkla bra Newkid är! Lyssnat på ngra av hans nya låtar i stort sätt hela kvällen, love them!

Newkid – Turbulens
Newkid – Stadium status
Newkid – Baby?

Newkid – När vi var unga

Newkid – Vägrar växa upp

Newkid – Jag gråter bara i regnet

 

Av Johanna Berg - 19 april 2011 00:12

hahahaha det var visst inget ice road truckers idag, aja får väl sova nu då natti natti! :)

 

Av Johanna Berg - 19 april 2011 00:04

Blir ingen skola imon heller men förhoppningsvis på onsdag, har missat skit mkt nu :/
Blir iaf att kolla på Ice road truckers när som, om det är folk som sitter uppe runt denna tiden tkr jag ni ska se det, det är faktiskt lite spännande :D
Sen blir det att sova om jag inte somnat innan det är slut :)
Godnatt :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards