JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Johanna Berg - 24 april 2011 21:01

Ja som jag nämde i det inlägget innan så har jag varit i Kalmar och shoppat lite med familjen :) Blev inte så mkt men lite iaf :)

Nya brillor
  
Två par nya och fräscha Converse
  
Har redan en sån här men den är sönder så fick bli en ny :)
       

Av Johanna Berg - 24 april 2011 20:37

Igår var jag ju med Emelie på tivolit igen och vi va även med Sofie och Sofie, haha :P Hann inte lägga in ngra bilder för kom hem sent, när jag kom hem så var det typ bara hem och byta kläder sen åka och hämta syster i bockara :) så var hemma runt 1 och var så trött så gick och la mig då plus att vi skulel upp tidigt idag till Kalmar :)
Kommer lite bilder från i helgen sen gör jag ett kort inlägg om dagen köp i Kalmar för det blir nog så mkt bilder om jag ska lägga upp alla i detta :P

 
Emelie i torsdags på donken :)
 
Sara på donken :)
  

Denna var as rolig, men det var den jag mådde illa av x) 

Sofie och Sofie på pizza planeten igår :P
Jag och Emelie :)    

Ovido - Quiz & Flashcards