JohannaMatildaBerg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Berg - 11 augusti 2011 16:08

Hejhopp! Idag blir det Rix Fm festival i Kalmar då, det är ju typ tradition att åka på det varje år, haha dock har jag inte åkte med emelie på två år :/ men det har varit roligt ändå :) idag blir det att gå med Sofie, har itne träffat henne på ett tag heller så ska bli kul att hitta på ngn med henne! :)<3

  
  
Det hade tydligen blivit ändringar oxå så Jay Smith och Swingfly ska inte spela ikväll så då hade Sanna Nielsen hoppat in ist

Btw, färgade håret igår, så nu är det lite rödaktigt :P
Syns inte så mkt på bilden men det är ganska rött irl :) 

Av Johanna Berg - 10 augusti 2011 00:01

Hejhej! idag hart jag i stort sätt bara kollat på film och legat i sängen, ganska skönt ibland :) Kollade på Prom och Your Highness båda var bra fast prom var bäst den andra var lite konstigt men lite rolig ibland, haha :)

 
   

Av Johanna Berg - 6 augusti 2011 00:12

Har precis varit dum och kollat på My Bloody Valentine, ingen film för mig egentligen men den var ju så spännande så var ju "tvungen" att kolla klart :O Och jag som skulle sova men nu är jag så uppskrämmd och med min fantasi så går det ju typ inte, men ska väl försöka sova för är sjukt trött :)

 

Av Johanna Berg - 5 augusti 2011 16:51

Då var man hemma igen efter att ha varit på Öland en vecka :) Har haft det super bra med sol och bad varje dag. Så nu har man fått lite färg igen :) vet itn eriktigti vad jag ska skriva mer så lägger in en massa bilder ist :P

 
 
 
 
Den var sååå god!
Solnedgång i hamnen i Borgholm
  
Solnedgång vid stranden på campingen
  
Kusinerna tyckte det var bra att vi gick in på Valles när dem fick lite godis :P
 
Mellböda
Stekeeeer
Sista kvällen åkte vi in till Borgholm igen och köpte glass och kollade lite :)
 
Strand                      

Av Johanna Berg - 3 augusti 2011 21:26

Hejhej! Sitter på öland utanför stugan på campingen :) Kom hit i måndags och skulel ha bloggat då men internet suger verkligen här så ska blogga lite snabbt nu innan det dör igen. Igår var vi på standen och solade och badae, så otroligt skönt och här får man ju färg med en gång :D idag har vi varit uppåt Byxelkrok och kollat lite sen blev det att åka och bada typ vid böda :) Älskar att vara på öland det är så fint och så tar solen mkt bättre här och det är så fina stränder här :) Bloggar mer och lägger upp fler bilder när jag är hemma men här kommer ngra som jag har tagit :)

På vägen hit på Ölandsbron :)
Syster och lillkusinen när vi precis hade kommit hit :)
  
Solnedgången igår :)
      
 

Ovido - Quiz & Flashcards