JohannaMatildaBerg

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Be There

Av Johanna Berg - 23 april 2011 15:28

Dem senaste dagarna har jag inte orkar blogga så tänkte skriva lite om vad jag gjort nu ist :)
I torsdags var det sista dagen i skolan innan påsklovet, gutt med påsklov nu! :)
På kvällen skulel jga va med Sara och Emelie och vi hade tänkt gå på ett tivoli som var nere i hamnen men vi hade läst fel och det öppnade inte fören dagen efter så det fick bli donken ist :)
Igår var jag med Emelie och vi gick till tivolit fast vi skulle egentligen inte det men vi hade inget annat att göra så fick bli en liten sväng dit. När vi kom dit så gick vi och kollade lite och sen bestämmade vi oss för att åka en karusell och aså jag är inte den som blir åksjuk i första taget kan åka nästan allt och hur mkt som helst utan att må dåligt efter men den vi åkte, aså jag mådde illa ett bra tag efter, den var rolig men dem körde den så jäkla länge.
Skulle ha åkt till Kalmar och shoppa med familjen idag men det blev inte så för mamma kände sig inte bra så det blir förmodligen imon ist :) Kvällen kommer tillbringas med Emelie och vi ska till tivolit idag igen :)
Bilder från dem här dagarna kommer ikväll elr imon för orkar itne lägga in bilderna på datan nu :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berg - 2 januari 2012 01:33

Hejhej! Har bloggat dåligt som vanligt men har itne orkat göra det men nu tyckte jag det var dags att göra det :) Har dock inte så mkt att säga men tänkte lägga upp lite bilder från 2011 och vad jag fick i julklapp :)                               ...

Av Johanna Berg - 6 december 2011 15:39

Hejhej! Nu var det riktigt länge sen jag blogga så tyckte det var på tiden att göra det nu :) Orkar itne skriva en massa så det får bli ett inlägg med massa bilder ist :)     Filmmys med emelie :)   Bakat lussebullar med mamma          Färgat håret,...

Av Johanna Berg - 15 november 2011 18:40

Hejhej!   Har varit en lite små seg dag idag, kollat på film/tv hela dagen. Kollade på Flicka 2 som jag sett innan, men har man inget annat för sig så :) Lite senare så ringde Emelie och sa att hon tagit körkort! Grattisgrattis! :D Så det blev at...

Av Johanna Berg - 2 november 2011 20:23

Hejhej!Då har man precis bytt header eftersom det såg så konstigt ut med den andra när bloggplatsen hade gjort lite ändringar :) Har väl egentligen inte så mkt mer och skriva just nu haha, men passar på att slänga upp lite goa låtar ;)    Porcelain b...

Av Johanna Berg - 18 oktober 2011 19:28

Tjenatjena!   I söndags var jag i Kalmar och shoppade med Emelie :) Vi hade en kanon bra dag och det var kul att hitta på ngt för det var skit länge sen vi va :o och det märktes nog för när vi var lite små flummiga så kollade en liten kille som v...

Ovido - Quiz & Flashcards