JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Johanna Berg - 5 februari 2011 23:50

Ja då var men hemma igen. Skönt för har ont i huvudet :/ men det var roligt iaf ;) Kollade på Draktränaren med kusinerna, syrran och faster kom ner ett tag oxå :P Blev även mkt skratt för mig, syrran och  faster ;D Hoho


  

haha sååå söt x)   
  

Av Johanna Berg - 5 februari 2011 15:22

Igår när jag kom hem från skolan så vart det KAOS här hemma! Vi hade fått hem fåran nya soffa och vi håller på att göra om på syrrans rum så hennes möbler står lite här och var.
Men sen när jag hade ätit en banan så hjälpte jag pappa och sätta ihop soffan det tog ca 4 timmar :O Men den var förjävla skön tkr jag :P haha låg nästan och sov i den idag :P
Senare ikväll blir det att åka hem till farmor och farfar på kalas för att fira farmor :)

Btw, en månad kvar tills jag fyller år ;D

  

Ovido - Quiz & Flashcards