JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Johanna Berg - 21 februari 2011 21:50

Happ blev att gå ut och gå en liten sväng med Sara ikväll:) mkt skratt blir det alltid och det var skönt att komma ut nu efter att man varit sjuk :)
Här kommer lite bilder som jag tog på promenixen :)
  
Sara kör dansen till "ont det gör ont" ;)

HAHA, ehh aså, är det ngn mer än jag och sara som tkr det ser ut som en skitande gubbe? xD

Av Johanna Berg - 21 februari 2011 16:36

   Har inte gjort så mkt idag heller, men börjar nog bli lite bättre :) Får se vad kvällen har att bjuda på, men blir nog inte så mkt mer än tv typ :/ Men får väl nöja mig med det :) Imorgon blir det iaf roligare för då blir det att va med Emelie, vi ska te donken och gå lite på stan:)
Vet inte vad jag ska göra resten av lovet men ngt hittar man väl på hoppas jag :)
  

Ovido - Quiz & Flashcards