JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Johanna Berg - 19 februari 2011 23:41

Har kollat på tv hela kvällen först melodifestiven då och sen Qx-Galan :P
Tror att jag har fått feber oxå:( inte kul, vill verkligen itne vara sjuk nu när man är ledig, vill hitta på ngt kul ju :(
Men det är som det är:)
Hittade en låt förut som jag lyssat på om och om igen sen jag hittade den, så med andra ord gillar jag den ganska mkt :P fast är inte så bra kvalite och det låter inte som att den är från början men den är bra iaf :D


Av Johanna Berg - 19 februari 2011 18:59

Har varit segt idag. Har inte gjort så mkt har mest sovit, inte kul att va sjuk :(
Ikväll blir det nog att kolla på Melodifestivalen med mamma iaf :) fast är inga direkt bra artister med idag :/

  

På tal om annat så tror jaga tt jag ska börja med att skriva vad låten heter som jag lyssnar på som rubrik för jag kommer typ aldrig på ngn bra rubrik, ser så tråkigt ut när det bara står klockslaget -.-

Av Johanna Berg - 19 februari 2011 00:16

Under veckan som gått har jag kollat på en hel del filmer och tänkta visa ngra av dem jag kollat på :)

1. Trassel
     

2. Summer Catch
  
3.Free Willy
  


4. The Backup Plan
  

5. Ghosts of girlfriends past
  

6. The Social Network
  

7. Narnia:The Voyage of the Dawn Treader
  

Ovido - Quiz & Flashcards