JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Johanna Berg - 3 juni 2011 17:27

Idag väckte pappa mig vid typ 9.35 och fårgade om jag ville äta frukost med han och mamma, tyckte det var tidigt för jag brukar ju gå upp typ 13.00 :O Men det var mysigt och sitta ute på altanen och äta frulle :)
Sen blev det att sola ngra timmar och syrran kom på efter ett tag att hon hade kokosolja som vi tog så har fått ganska mkt färg i ansiktet idag :D
Sen har vi käkat jordgubbar, såå gott!
När jag kom in och satte mig vid datan nu så såg jag att det var ngt i min säng och det var en SPINDEL! För er som itne vet så är det en av mina största fobier så jag höll ju typ på att dö :O Dock var jag så "modig" och tog bort den själv, annars brukar jag ropa helt hysteriskt på pappa så han får ta bort den xD

  Hade lite tråkigt så tog egobilder :P
MUMS! :)    

Ovido - Quiz & Flashcards