JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Johanna Berg - 17 juni 2011 21:38

Första dagen på sommarlovet började segt och dåligt väder oxå -.-
Suttit och drygat lite vid datan och sen käkade jag när mamma kom hem och när jag ätit klart och ska in på mitt rum så kommer det en bil och jag kolalr ut och då se jag att det är Ninna, Tobbe och hans syster :O visste inget om att dem skulle komma och dem ringer och säger att jag ska gå ut och jag är helt ofixad och allt så fick typ slänga på mig lite andra kläder och fixa håret lite och sen gå ut till dem :P
Sen åkte vi runt lite i här i oskarshamn sen drog vi till bockara och l'mna ninna och sen vidare till högsby för att tobbe skulle få sitt kaffe xD
Sen åkte vi och hämtade ninna igen och åkte till oskarshamn och åkte runt lite :P
Så kvällen har varit riktigt bra ;P

Ninna och Bengt, tror jag han hette :P       

Ovido - Quiz & Flashcards