JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Johanna Berg - 29 juni 2011 17:50

Hej hej! Sen senast har jag varit med Sara och Emelie och slappat i solen :)
När jag avr med sara så solade vi lite och sen på kvällen kollade vi på Vampires Suck, haha det är precis våran humor xD Sen blev vi hungriga och tog macka mitt i natten typ? Och Saras kommentar "Om 10 min om 1 timme så är klockan halv 4" haha vad duktig du är sara som kunde räkna ut det :D haha
Igår så var jag med Emelie när hon hade slutat jobbet och vi åkte till Gunnarsö och chillade lite :)
Idag så väckte tessan mig innan hon skulle iväg till en kompis och jag skulle ha gått upp då för att gå ut och sola men jag somnade om och sov i 2 och en halv timme till -.- Solde i ca 1h och 40 min sen gav jag upp för värmen tog nästan död på mig!
Kvällen blir nog lugn men man vet aldrig, får se vad som händer :)

Det var lite ljust när jag gick med Sara en bit när hon skulle hem :P
Gunnarsö
Emelie :)
Hade tråkigt när emelie gick och köpte godis
 
           

Ovido - Quiz & Flashcards