JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Johanna Berg - 12 februari 2010 17:12

Idag var jag i skolan men jag och syrran försov oss, haha. Fia kom och hämtade oss, väldigt snällt av henne :)
Sen närja kom till skolan så hade dem andra haft matte. På engelskan så fick vi tårta haha, fast den var inte god x)
Sen hade vi svenska och då kollade vi (Jag, martin och niklas, vi var dem ända som var i skolan och sofie fast hon var och pratde men ngn) på Ice Age 2 och fick popcorn fast jag åt inga för jag hatar det, men det har varit en lugn dag iaf. Efter filmen så gick jag och martin och åt, haha, det var kanske typ han och jag och fem till där, snacka om lite folk! :o
Sen kom tessan och fia och hämtade mig :)
När jag kom hem så kolalde jag på film sen har det inte blivit så mkt mer, kanske ska till emelie ikväll!:)

Ovido - Quiz & Flashcards