JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Johanna Berg - 15 februari 2010 22:13

Idag har jag varit gasnaka "dampig" i skolan för jag har sovit så otroligt dåligt inatt, så när jag är trött blir jag lite konstig, haha men som tur var så var Malin likadan så, :P
på livskunskapen var det typ första gången som det var riktigt lugnt, tidigare har det varit en massa prata och alla har gått in och ut från klassrummet hela tiden, så det var skänt att det inte var så idag!:)
Kokosbollarna tyckte dem om iaf för alla var slut när vi fikat klart, haha :)
När jag kom hem så kollade jag på tv och låg nästan och sov för jag var så trött, men sen kom mamma hem med Sibylla mat, tyckte inte hamburgaren var god för den smakade för mkt som Big Mac som jag avskyr, men den fick väl duga.
Senare nu ikväll så har jag och syrran kollat på tv bla CSI NY och jag låg nästan och sov igen haha, vill gå och sova nu men väntar på att pappa ska komma hem från jobbet om typ 15 min, jag måste fråga han om han hinner komma och hämta mig imon efter skolan så jag slipper vänta på bussen i en timme typ + att jag ska slippa åka den bussen som alltid ska vara sp krånglig-.-
Jaja, vi får väl se hur det blir :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards