JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Johanna Berg - 16 februari 2010 19:06

Skolan var lite seg idag, började med att ha matte i två timmar, jippie! -.-
Efter det var det datakunsakp och det ska alltid bara krångla, antingen så segar datan som fan eller så funkar inte skiten -.-
När jag slutade kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem till mormor och morfar och lämnade lite saker som pappa hade varit och köpt åt dem :)
När jag kom hem så funderade jag och mamma på vad vi skulle äta till kvällen och det blev en jättegod gryta som jag hjälpte till lite med :)
Efter det så gick jag och la mig i sängen och kollade på film för jag är jämt så trött efter skolan för jag sover så dåligt på natten :/
Men filmerna var iaf bra :)
























  

Ovido - Quiz & Flashcards