JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Johanna Berg - 13 februari 2010 23:50

Har tråkigt så tänkte ge lite låt tips, eller en hel del låt tips, både gammla och nya! ;D


3OH!3 - DON'T TRUST ME


Akon - Keep you much longer


Alice - I wanna live


Avril Lavinge - Keep hoding on


Backstreet Boys - Straight trough my heart (Dave aude radio mix)


Black Stone Cherry - Things my father said


Cheryl Cole - Fight for this love


Cheryl Cole - Parachute


Christopher S. ft. Sandra Wild - The way you make me feel


Five for fighting - Chances


Glee Cast - It's my life


Glee Cast - Don't stand so close to me/Young girl


Glee Cast - Don't stop belivin


Glee Cast - Keep holding on


Glee Cast - Take a bow


Italobrothers - Stamp on the ground


Jason Derulo - In my head


Jay Sean - Lights off


Journey - Don't stop belivin


Ke$ha - Hungover


Lazee ft. Apollo Drive - Calling out


Miley Cyrus - When i look at you


Miley cyrus - Party in the U.S.A


Pet Shop Boys - Love etc.


Rihanna - Stupid in love


Rihanna - Russian Roulette


Rihanna - Fire bomb


Star Pilots - I'm alive


Taio Cruze - Break youre heart


Taylor Swift ft. Colbie Caillat - Breathe


Tokio Hotel - Automatic


Toni Braxton - Yesterday


Trust Company - Hover (MINNEN!!!!!)

Westlife - What about now


You me at six - Always attract


Haha, det blev ett antal låtar, :P



Av Johanna Berg - 13 februari 2010 23:39

Idag har det varit en lung dag. Jag sov gasnka länge, som vnligt på helgerna(a).
När jag gick upp så åt jag lite frukost och kollade lite på tv, sen satte jag mig vid datan ett tag men fick så ont i huvet så då sov jag ett tag.
Lite senare så åt jag och familjen kvällsmat efter det så duschade jag och eftern några timmar kollade jag på Melodifestivalen med mamma.
Tyckte inte det var så bra låtar men dem som gick till finalen var väl bland dem bästa iallafall :)
När det var slut så kollade jag på "A walk to remember", den är verkligen as bra tycker jag! !!
Blir nog inte så mycket mer än så denna kväll, förutom att jag ska sova då :P


  

Ovido - Quiz & Flashcards