JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Johanna Berg - 17 februari 2010 22:13

Har nyss kollat på All the boys love Mandy Lane. Den var ganska bra faktiskt trodde den skulle vara läskigare än den var :)


  

Av Johanna Berg - 17 februari 2010 17:05

Idag ahr det varit så jävla segt så det bara finns inte, har varit hur trött som helst sen är det en massa skit i skolan -.-
Och på bussen idag när jag skulle hem så hade jag skit ont i huvet och så sitter två killar som går i 9:an och pratar som Pingu!?!? Eller dem pratar inte dem nästan skriker, hur moget är det?! Till och med dem som typ går i ettan kollade på dem som att dem var helt dumma i huvet! Störde mig skit mkt på det och jag var irriterad sen innan så det blev ju knappast bättre!
Jaja, nu ska jag inte låt så negativ men är bara så trött på allt just nu!
Ska bli så otroligt skönt att ha Sportlov nästa vecka!
Och det ska bli roligt att åka till Hjortberget imon med hela IV :)
Haha jag ska förmodligen åka i en sopsäck, haha komemr få skit ont i röven men men det är väl sånt man får tåla :P

  

Ovido - Quiz & Flashcards