JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Johanna Berg - 24 februari 2010 20:19

Lyssnat ganska mkt på denna låten idag! Den är så bra :P  

Av Johanna Berg - 24 februari 2010 16:49

dagen började med att syrran väckte mig runt 11 tiden för hennes kompis hade kommit och för att hämta henne sen åka hem till henne.
Jag gick upp och kollade på tv i ngn timme sen gjorde jag lite mat och kollade på tven igen, var ganska lat till en början idag för jag är ganska förkyld så pallade inte göra ngt, men senare så städade jag mitt rum och det behövdes tyckte jag för det var ganska stökigt, så nu är jag klar och det känns så skönt när man är klar :)

Nu tar jag det lugnt igen för jag har lite ont i huvet pga förkyldnigen -.-
hatar att vara det för jag får ALLTID så ont i bihållorna :(
Menmen det går väl över tids nog :)

Hur som helst så här såg rummet ut före och efter!:)
                       

Ovido - Quiz & Flashcards