JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Johanna Berg - 7 juli 2011 17:39

Hejsan hoppsan! Skulel ha bloggat igår men blev så sent så orkade inte det för var med Sara igår och hon gick hem halv 2 typ :P
Men iaf, vi var på gunnarsö och skulel köpa glass men det blev cola ist :P Haha när vi gick hem så kunde jag typ inte säga ett enda ord rätt så vi gick och skratta skit mkt och så skulel jag säga "Folk tror säkert att vi är fulla" men sa ist "Folk tror säkert vi är fula" aså att stava hel på det kan väl hända men att säga fel, det händer väl inte varje dag? elr? aja vi tyckte iaf det var skit kul för det är så typiskt oss xD
När vi kom hem igen så spelade vi Wii hemma hos mig, kuligt! :)

 
 
Saras kommentar "Mysingsö, mitt ute i ingenstans" så sant! :P
Saras kommentar på detta "Barnbad, GRYTAN" låter ganska grymt egentligen :O
och detta tyckte vi så klart var skit roligt, våran humor är lite sjuk xD
 
Ser ut som hon sett ett spöke elr ngt? :O
 
Btw fick mitt skal/skydd idag :P dock var det inte lika fint som jag trodde, det ser ju lite lila ut och jag trodde det var ljus rosa ljus rosa :(          

Ovido - Quiz & Flashcards