JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Johanna Berg - 10 juli 2011 16:18

Då var Latitud slut för det här året då :) Det har varit både roligt och mindre roligt men så blir det ibland :) Är as trött kom hem runt tre, sen duschade lite snabbt när jag kom hem så gick och la mig vid vid typ tjugo i fyra sen sovit dåligt för det var som en bastu inne på mitt rum :O
Aja, nu kommer iaf lite bilder från kvällen :)

Jasmine Kara
 
  
Emelie
Sara, hon visste inte att jag tog kort typ xD  

Jerry Williams
 
     

The Soundtrack of Our Lives
 
  
Blev en liten ego bild oxå ;D
Lite av folket jag var med :) Lisa, Sara, Caroline & Victor :)
Eh, ja den bjuder jag på ;D


 
Skrämde sara lite och hon började skratt när hon insåg att det inte var så farligt xD
Och detta hade jag på mig :)       

Ovido - Quiz & Flashcards