JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Johanna Berg - 8 juli 2011 17:18

Sådär nu har jag fixat mig och ska snart klä på mig ni får se hur jag kommer se ut när jag lägger in resten av bilderna :) Ska åka för att möta Emelie och Sofia om typ en halvtimme sen ska vi äta ngt :) Aja, kanske bloggar lite imon annars blir det på söndag :) Ha det bra allihopa, för ddet ska jag! ;)

 
Så här ser jag ut i håret och så iaf :)

Av Johanna Berg - 8 juli 2011 13:59

Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå fortare så man kan börja fixa sig inför kvällen! ;D Blir ju att gå på Latitud både idag och imon typ årets höjdpunkt om man bor i Oskarshamn :P Ska gå med Emelie och Sofia så det kommer bli superkul, sen lär vi väl träffa en massa annat folk där :) Bilder från kvällen kommer nog imon eller på söndag, vi får se haha :) 

  Artisterna som kommer som jag iaf vet vilka dem är och vill kolla på :P  

Ovido - Quiz & Flashcards