JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Johanna Berg - 12 juli 2011 20:11

Hejhej! Idag vaknade jag vid kl. 1! :o måste börja gå upp tidigare, sover ju bort halva dagen! Men iaf, när jag vaknade gick jag upp oxh fixade mig lite och packade min väska för att åka till Sörvik med syrran och pappa när han slutat jobba vid 2 :)
När vi kom ner till stugan vara farmor och farfar där så vi satt och pratade lite med dem sen blev det en årets första båttur för mig :) Vi åkte in i en våg från en annan båt så det stänkte upp en massa vatten och vi blev dyngsura men det tårkade ganska fort :P När vi kom tbx så kom mamma efter ett tag så åt vi lite mat och sendan satt vi och pratade lite med farmor och farfar igen :)

 

Syrran står och flummar sig i farfars båt :P
 

        

 


 
Båten :)
     

Ovido - Quiz & Flashcards