JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Johanna Berg - 15 juli 2011 16:59

Nu har jag varit dålig på att blogga igen dem senaste dagarna men har inte gjort så mkt så har inte haft ngt speciellt att skriva om, det har jag ju egentligen inte nu heller men har tråkigt så just nu så har inget annat och göra :P Och när jag har tråkigt och bloggar brukar jag ju tipsa om lite ny musik som jag iaf tkr är bra :) så blir nog så nu oxå :D

  
Takida – Haven Stay

  
Eric Saade – Me And My Radio
Eric Saade – Stupid With You

   
Rebecca & Fiona – Bullets

  
Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything - Bingo Players Remix

  
Million Stylez – Lookin'

  
Selena Gomez & The Scene – Love You Like A Love Song

  
Hilda – Brief & Beautiful

  
Ulrik Munther – Moments Ago

  
Joe Jonas – See No More

   
Alex Saidac – We Shine

  
David Guetta vs. The Egg – Little Bad Girl (feat. Taio Cruz & Ludacris)

Ovido - Quiz & Flashcards