JohannaMatildaBerg

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Johanna Berg - 21 juli 2011 21:49

Som ni kanske redan läst i det förra inlägget så har jag varit med familjen i Växjö och shoppat lite :) Så här kommer bilder på det jag köpt och så :)

  
 
 
 
 
McFlurry Daim, sååå gott!
 

  Hade lite tråkigt när mamma och pappa var inne på rusta så tog kort på syrrans och min fot :P haha           

Av Johanna Berg - 21 juli 2011 00:26

Hejhej! Ikväll har jga varit lite med Sara, vi skulle ha gått ut och gått men det började regna precis när vi gick ut så vi satt och snackade i en busskur ist sen gick vi hem till mig och chillade typ :P
Och ja imon blir det att åka till Växjö med familjen och shoppa lite, fast egentligen blir det ju lite senare idag men iaf ;) Så blir nog att jag bloggar lite imon på kvällen och visar vad jag köpt och så där :) Nu blir det nog att sova så man orkar gå upp vid kl 8 imon :o

 

Ovido - Quiz & Flashcards